شرکت بازرگانی بارمان

ساخت وبلاگ

تعریف جک 

یک ابزار مکانیکی است که برای به‌کارگیری نیروی زیاد در بلند کردن اجسام سنگین به کار می‌رود. جک معمولاً از رزوه یا سیلندر هیدرولیک برای اِعمال نیروی خطی استفاده می‌کند.  مدل های اصلی جک یا سیلندر به 2 گروه جک دنده ای یا جک هیدرولیک تقسیم میشود .  جک دنده ای که بواسطه ی باز شدن و یا بسته شدن پیچ یا دنده ، میتواند اجسام سنگین را حرکت دهد . از این مدل جک معمولا برای بلند کردن خودرو در هنگام پنچرگیری و برخی تعمیرات استفاده می‌شود و در برخی موارد برای بلند کردن اجسام در انبارها و کارگاهها قابل استفاده میباشد .
جک هیدرولیک وسیله‌ای است که در آن نیرویی بر روغن موجود در یک استوانه کوچک وارد می‌شود. این نیرو سبب می‌شود که روغن غیر قابل تراکم به استوانه بزرگ منتقل شود. روغن به پیستون استوانه بزرگ فشار می‌آورد و باعث بلند شدن بار روی استوانه (مثلا ماشین) می‌شود. مکانیزم کار ماشینهای جرثقیل ، و غیره نیز چنین می‌باشد که در عین سادگی ، کار مفید زیادی با بازده بالا انجام می‌دهد.

تعریف و کاربرد لاستیک درآور سواری 4 پدال

همانگونه که از نام این دستگاه برمی‌آید ، کار این دستگاه جدا کردن لاستیک از رینگ چرخ خودرواست که به وسیله این دستگاه این کار طی چند مرحله به آسانی امکان پذیر است .
این دستگاه به منظور انجام عملیات پنچر گیری ، تعویض رینگ ، تعویض لاستیک ، آپارات لاستیک ، تعویض والو رینگ لاستیک تیوپلس و هر فعالیتی که نیاز به جدا کردن لاستیک از رینگ دارد ؛ مورد استفاده قرار می گیرد .
این دستگاه قابلیت عملیات بر روی رینگهای از سایز 12 تا 24 اینچ را دارد .
لاستیک درآور سواری 4 پدال با داشتن یک مخزن باد و یک پدال اضافی می تواند لاستیک های تیوپلس را به راحتی از رینگ جدا کند .


آیا جک هیدرولیک مقدار کار را افزایش می‌دهد؟
دستگاهی وجود ندارد که بتواند مقدار کار را افزایش دهد. هر مقدار روغن که از استوانه کوچک خارج شود، همان مقدار وارد استوانه بزرگ می‌شود. در هر دو استوانه این حجم روغن برابر است با حاصلضرب سطح مقطع استوانه در فاصله‌ای که پیستون جابجا می‌شود. چون این حجمها باهم برابرند

شرکت بازرگانی بارمان...
ما را در سایت شرکت بازرگانی بارمان دنبال می کنید

برچسب : جدا کردن لاستیک , نویسنده : شرکت بازرگانی بارمان barmaun بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 10 شهريور 1399 ساعت: 16:13